سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پزشکی

 

شرکت ایمن کار

 

شرکت ایمن کار(نمایندگی رسمی ایمن توان  در دو استان بزرگ گیلان و اردبیل) با داشتن پتانسیل قابل توجه جهت ارائه دستگاههای UPS    به مارک TUMEL   ترکیه تحــت لیسانس(BPC(BRITISH POWER CONVERSION   انگلستان با تکنولوژی روز دنیا و دارای کلیه فاکتورهای لازمه جهت کارکرد با تجهیزات پزشکی و آزمایــشگاهی تمایل خود را جهت ارایه هر گونه خدمات اعلام میدارد.


 با توجه به اینکه هر نوع UPS را نمیتوان به دستگاههای پزشکی متصل نمود حتماً برای دستگاههای تجهیزات پزشکی با توجه به حساسیت بالای این سیستم ها ، از UPS  مدل ONLINE DOUBLE ONVERSIO که دارای فیلتر های EMIوFMI وحفاظتهای COMMON MODE و NORMAL MODE که توسط وریستور (VARISTOR) جهت حذف کلیه نویزها و امواج بوده و شکل موج خروجی دستگاه حتی در زمانی که به بار مصرفی (on load) متصل میگردد بدون وقفه و کاملاً سینوسی بوده و با قابلیت تثبیت ولتاژ با دامنه باز ورودی باشد، باید استفاده گردد. که به برخی از فواید استفاده از ups در کنار دستگاههای پزشکی و آزمایشگاهی اشاره می کنیم .

 

1-       انجام آزمایشات دقیقتر و بدون خطا . 

2- پیشگیری از استهلاکات سخت افزاری و ERORهای نرم افزاری .

3-      صرفه جویی در مصرف کیت و موارد مصرفی دیگر.

4- صرفه جویی در هزینه های هنگفت برای تعمیرات دستگاهها

که گاهآبر اثر نوسانات و قطعی برق شهر بوجود می آید.

5- طولانی تر شدن عمر مفید سیستم های پزشکی و آزمایشگاهی

6- حفاظت از اطلاعات دستگاه . 


 تمامی محصولات این شرکت توسط کارشناسان مجرب در آزمایشگاه های دقیق الکترونیک(با تکنولوژی روز دنیا) به طور کامل مورد ارزیابی آنالیز و تعیین سطح کیفی شده و تمامی نتایج آزمایشات (شکل موج ولتاژ ورودی POWER FACTOR و THD وراندمان و فرکانس)به صورت مکتوب قابل ارائه می باشد.


   از این رو محصولات این شرکت در اکثر مراکز پزشکی درمانی و آزمایشگاهها نصب و راه اندازی شده و سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی مشغول به کار بوده و در ضمن تمام موارد فنی مورد نیاز الذکر شده، مورد تأیید شرکت مهندسی بازرسی 2RIQS کشور ایتالیا قرار گرفته و نیز کلیه محصولات دارای استاندارد  CE اروپاTUV واستاندارد کیفیت مدیریت ISO9001-2008 و استاندارد های معتبر دیگری مــی باشد(که در صورت تمـــایل تأئیدیــه ها به حضور ارائه می گردد)

 

تلفن گیلان : 44238317   تلفکس : 44231830    همراه ( شیوخی ) : 09194333293